overlay

Bakalářské studium

Naše fakulta nabízí bakalářské studijní programy, jejichž standardní doba studia je 3 roky a po splnění studijních povinností a absolvování státní závěrečné zkoušky je zakončena titulem Bakalář (Bc.) před jménem. O některých studijních programů nabízíme jak formu prezenčního (denní) studia, tak formu kombinovaného (dálkového).

 

Letošní rok se konají přijímací zkoušky. Přihlašení v prvním kole probíhá do 30. dubna 2025. Více informací o přijímacím řízení a přihlášce.

Management výrobních procesů

specializace studijního programu PODNIKOVÁ EKONOMIKA

 

Cílem studia je připravit studenty na zvládnutí široké odborné agendy z oblasti podnikové ekonomiky a managementu, včetně financování pro podniky působící ve výrobním sektoru. Studenti získají základní přehled z oblasti podnikového managementu, hospodaření podniku, marketingu, základů účetnictví a daňové problematiky, včetně právního povědomí v oblasti podnikání.

Více o studijním oboru

Management služeb

specializace studijního programu PODNIKOVÁ EKONOMIKA

 

Cílem studia je připravit studenty na zvládnutí široké odborné agendy z oblasti podnikové ekonomiky a managementu, včetně účetnictví a financování pro podniky působící v sektoru služeb. Studenti získají základní přehled z oblasti podnikového managementu, hospodaření podniku, marketingu, financí a účetnictví, daňové problematiky včetně právního povědomí v oblasti veřejných služeb.

Více o studijním oboru

Mezinárodní obchod

specializace studijního programu MEZINÁRODNÍ EKONOMICKÉ VZTAHY

 

Absolvent získá široký základ odborných znalostí v rámci ekonomických disciplín, od  mikroekonomie a makroekonomie, přes nauku o podniku a marketing, po statistiku a podnikové finance. Specializační předměty umožňují uplatnění absolventů nejen v obchodních útvarech výrobní sféry anebo v podnikání v obchodu a službách tím, že zohledňují specifika mezinárodního ekonomického prostředí a mezinárodního obchodu. Důraz je kladen také na jazykovou vybavenost absolventa. 

Více o studijním oboru

Cestovní ruch

specializace studijního programu MEZINÁRODNÍ EKONOMICKÉ VZTAHY

 

Absolvent studijního programu Cestovní ruch získá široký základ odborných znalostí a dovedností v rámci základních ekonomických disciplín, jako jsou makroekonomie, mikroekonomie, statistika, nauka o podniku, účetnictví, podnikové finance, marketing a management. A specializační předměty umožňují uplatnění absolventů nejen v obchodních útvarech v obchodu a službách, ale i v oblasti cestovního ruchu tím, že zohledňují specifika mezinárodního ekonomického prostředí.

Více o studijním oboru

Informační management

informativně zaměřený studijní obor

 

Absolventi získají znalosti a dovednosti analyzovat, navrhovat optimální koncepci informačních systémů a zajišťovat jejich provoz s ohledem na uživatele.

Více o studijním oboru

Systémové inženýrství a logistika

nový profesní obor ve spolupráci s Fakultou strojní TUL

 

Profesně zaměřený studijní program Systémové inženýrství a logistika reaguje na poptávku průmyslových podniků působících v Libereckém kraji a na Mladoboleslavsku po odbornících disponujících kombinací technického, ekonomického a informatického vzdělání. Jedná se především o výrobní podniky z oblasti automobilového průmyslu a na ně navázané poskytovatele logistických služeb v oblasti skladování, dopravy a poradenství.

Více o studijním oboru

 

PODNIKOVÁ EKONOMIKA se specializacemi

U studijního programu Podniková ekonomika nabízíme jak formu prezenčního (denní) studia, tak formu kombinovaného (dálkového).

 

Cílem studia je připravit studenty na zvládnutí široké odborné agendy z oblasti podnikové ekonomiky a managementu, včetně účetnictví a financování pro podniky působící ve výrobním sektoru a v sektoru služeb. Studenti získají základní přehled z oblasti podnikového managementu, hospodaření podniku, marketingu, financí a účetnictví, daňové problematiky včetně právního povědomí v oblasti podnikání a veřejných služeb.

Více o studijním programu

 

 

MEZINÁRODNÍ EKONOMICKÉ VZTAHY

Absolvent studijního programu Mezinárodní ekonomické vztahy získá široký a solidní základ odborných znalostí a dovedností v rámci základních ekonomických disciplín, jako jsou makroekonomie, mikroekonomie, mezinárodní ekonomie, statistika, nauka o podniku, účetnictví, podnikové finance, marketing a management.

 

Profil absolventa je utvářen jednak spektrem společných povinných předmětů, doplněných o povinné předměty specializace a o nabídku povinně volitelných předmětů. Právě specializační předměty – povinné i povinně volitelné – umožňují uplatnění absolventů nejen v obchodních útvarech výrobní sféry anebo v podnikání v obchodu a službách, ale i v oblasti cestovního ruchu tím, že zohledňují specifika mezinárodního ekonomického prostředí, mezinárodního obchodu a cestovního ruchu. Důraz je kladen také na jazykovou vybavenost absolventa.

Více o studijním programu

 

 

INFORMAČNÍ MANAGEMENT

Absolventi získají znalosti a dovednosti analyzovat, navrhovat optimální koncepci informačních systémů a zajišťovat jejich provoz s ohledem na uživatele.

Více o studijním programu

 

Nabídka bakalářských programů 

 

 

 

PROČ EF TUL?

 

  • Pestrá nabídka studijních programů: od bakaláře (Bc.) přes inženýra (Ing./MSc.) po doktora (Ph.D.)
  • Návaznost studijních programů: od bakaláře (Bc.) přes inženýra (Ing./MSc.) po doktora (Ph.D.)
  • Možnost volby zaměření studia pomocí volitelných předmětů podle zájmů a předpokládané  budoucí profese.
  • Výhody bezprostředního kontaktu mezi studenty a vyučujícími – individuální přístup ke studentům.
  • Nadstandardní jazyková a informatická příprava – možnost volby z pěti světových jazyků.
  • Zavádění nových předmětů podle trendů ekonomického vývoje.
  • Řešení konkrétní problematiky firem, které v mnoha případech umožňuje přechod v přímý zaměstnanecký poměr s lukrativními nástupními platy.
  • Snaha o co nejširší internacionalizaci studentů skrze studium v zahraničí.
Proč TUL?

Proč TUL?

  • Vynikající vysokoškolské prostředí – menzy, koleje, knihovny.
  • Tři pobočky menzy (kantýny) – na kolejích, na kampusu a menza přímo na budově H (EF TUL)
  • Moderní koleje (plné pokrytí žádostí o ubytování) v klidném prostředí Harcova
  • Univerzitní knihovna se studovnou a studentským klubem.
  • Univerzitní sportovní areál – dvě tělocvičny, horolezecká stěna, fitness, spinning, sauna...
  • Široké možnosti sportovního vyžití – TUL má fotbalový, hokejový, florbalový a baseballový klub. Kluby, které ale chybí, mohou být klidně založeny.
Proč Liberec?

Proč Liberec?

  • Kulturní prostředí – divadla, festivaly, muzeum, galerie, ZOO, botanická zahrada, veřejná knihovna...).
  • Sportovní sportovní – sportovní možnosti jsou v Liberci nezměrné; pro letní, tak pro zimní sporty.
  • Kariérní prostředí – stále rostoucí Liberec a jeho průmyslové zóny a obchodní centra nabízejí nové pracovní příležitosti a rozvoj regionu.

Přijímací řízení a přihláška


Letošní rok se konají přijímací zkoušky. Přihlašení v prvním kole probíhá do 30. dubna 2025. Více informací o přijímacím řízení a přihlášce.

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.