Pro zvýšení všeobecné spokojenosti a efektivní komunikaci na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci jsme zavedli inovativní nástroj – digitalizovanou schránku důvěry. Tento nástroj je určený pro všechny členy naší univerzitní komunity – studenty, pedagogy i zaměstnance - aby mohli sdílet své názory, nápady a zpětnou vazbu k fungování fakulty.
Máte-li jakýkoli typ zpětné vazby, ať už se jedná o návrhy na zlepšení, přání, prosby, konstruktivní kritiku nebo pochvaly, prosíme, sepíšte je zde! Vaše připomínky jsou pro nás nepostradatelné, neboť nám umožňují lépe porozumět potřebám naší komunity a přizpůsobit naše služby a prostředí tak, aby co nejlépe vyhovovaly všem zúčastněným stranám.
Vedení fakulty má pevnou vůli neustále zlepšovat univerzitní prostředí EF TUL a rozvíjet kolegialitu mezi studenty, pedagogy a zaměstnanci. Jsme přesvědčeni, že vaše zpětná vazba je klíčová pro dosažení těchto cílů. Proto potřebujeme vaši pomoc a podporu při identifikaci oblastí, ve kterých bychom se měli zlepšit, a také ve stanovení priorit pro budoucí kroky.
Je důležité zdůraznit, že veškerá zpětná vazba, kterou nám poskytnete, je zcela anonymizována. Přihlášení skrze TUL e-mail je pouze pro kontrolu univerzitní identity a zajištění důvěryhodnosti procesu. Vaše anonymita je zaručena, což by vás mělo povzbudit k otevřenému sdílení vašich myšlenek a názorů.
Věříme, že společnými silami můžeme vytvořit prostředí, které bude podporovat akademický růst, inovace a dobrou atmosféru pro všechny členy naší univerzitní rodiny. Děkujeme vám za vaši účast a příspěvek k naší společné vizi lepší budoucnosti EF TUL.
Pořadí | Příspěvek | Průběh řešení |
---|---|---|
12 | Zpětná vazba na zápis závěrečných prací | Předáno proděkance pro studium |
11 | Zpětná vazba na zaklikávání závěrečných prací | Předáno proděkance pro studium |
10 | Slabá wifi v učebně H39 | Vyřešeno: Zesílení signálu zařízeno |
9 | Upozornění na toalety | Předáno technickému úseku TUL |
8 | Zmizelé lavičky na 3. patře | V řešení |
7 | Přístup studentů do učeben | V řešení |
6 | Zpětná vazba ohledně předmětu UPC | V řešení |
5 | Zpětná vazba ohledně předmětu MVA | Zpětná vazba předána garantům předmětu |
4 | Zpětná vazba ohledně předmětu MI2 | Zpětná vazba předána garantům předmětu |
3 | Zpětná vazba ohledně menzy | Předáno panu Raichartovi, vedoucímu stravovacích provozů TUL |
2 | Hodnocení českých a zahraničních studentů | Předáno garantům studijních programů |
1 |
Přání: Polička na odložení vlastních hrnků v knihovně. |
Předáno ředitelce knihovny, polička nainstalována |
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.