overlay

Studium na EF TUL

Ekonomická fakulta TUL umožňuje studentům získat hluboké teoretické znalosti v oblasti ekonomiky, legislativy, finančnictví a účetnictví, manažerských a marketingových dovedností, aplikací informačních technologií a schopností zvládnout rychle se měnící podmínky informačního věku v prostředí znalostní ekonomiky. Absolventi nacházejí široké uplatnění v ekonomické praxi, zejména v oblastech podnikové ekonomiky, bankovních a finančních služeb, ve veřejné správě, v oblastech informatiky a informačního managementu, a to v širokém spektru podnikatelských i neziskových institucí.


 

Co a jak studovat?

Co a jak studovat?

Zvolit si studijní obor, který bude splňovat kariérní představy a nároky trhu práce není snadné. Veškeré informace, které uchazeč potřebuje k učinění nejlepšího možného rozhodnutí, naleznete na záložce NABÍDKA STUDIA. Popíšeme Vám profilaci absolventa, nabízené předměty i možnost uplatitelnosti.

Více informací zde
Důležité informace pro uchazeče

Důležité informace pro uchazeče

Už jste si na záložce NABÍDKA STUDIA vybrali svou specializaci? Výborně! Na záložce UCHAZEČI naleznete veškeré informace k přihlášení ke studiu.

Kdy budou dny otevřených dveří? Jak probíhá přijímací řízení? Jak vyplnit a poslat přihlášku? To vše a ještě více se dozvíte na záložce UCHAZEČI.

Více informací zde
Důležité informace pro studenty

Důležité informace pro studenty

Veškeré informace, které student potřebuje k úspěšnému a bezproblémovému postupu napříč studiem. Záložka STUDENTI funguje jako primární zdroj infromací studenta. Jsou zde k nalezení veškeré formuláře, směrnice, příkazy a postupové popisy.

Více informací zde
Podpora pro studenty

Podpora pro studenty

Prvotním cílem naší fakulty je vzdělávací činnost. Studenti se mohou v průběhu svých studentských let setkat s mnohými nástrahami a překážkami. Proto fakulta (spolu s univerzitou) nabízí celou škálu podpory, aby studentovi cestu ke vzdělání co nejvíce ulehčila.

Více informací zde

Sledujte nás na Facebooku

☀️ LETNÍ SEMESTR 2023/4