overlay

Management výroby firem

Cílem studia je připravit studenty na zvládnutí široké odborné agendy z oblasti podnikové ekonomiky a managementu, včetně financování pro podniky působící ve výrobním sektoru. Studenti získají základní přehled z oblasti podnikového managementu, hospodaření podniku, marketingu, základů účetnictví a daňové problematiky, včetně právního povědomí v oblasti podnikání.

Stručně o studiu
Typ studia bakalářské
Formy studia prezenční, kombinovaná
Standardní délka studia 3 roky
Vyučovací jazyk český jazyk
Dosažený titul Bakalář – Bc. před jménem

 

 

Co můžeš dělat po škole?

Co můžeš dělat po škole?

Mangement výroby firem - ale hlavně klid! Cílem není řídit linkovou výrobu někde u pásu. Bakalářský program Management výroby firem zahrnuje komplexní řídící procesy firmy jakéhokoli zaměření a jakékoli velikosti.

  • Díky procesnímu zaměření oboru získáš systematický pohled na komplexní fungování firmy, což ti umožní uplatnit se na analytických i manažerských pozicích.
  • Absolventi nacházejí uplatnění v oblastech zahrnujících podnikové procesystrategické plánování, maintenance management či podnikovou logistiku.
Co se naučíš?

Co se naučíš?

  • Dozvíš se, jak fungují prodnikové procesy a jak je optimalizovat
  • Jak řídit podniky orientované na výrobu
  • Propagovat výrobky i služby
  • Organizovat logistické uspořádání výroby a přepravy
  • Zvládat finanční aspekty specifické pro průmyslovou výrobu
  • Řídit zaměstnance, najímat nové a správně je motivovat
  • Minimalizovat průmyslová a podnikatelská rizika
  • Pracovat s informačními systémy
Jaké zajímavé předměty tě čekají?

Jaké zajímavé předměty tě čekají?

  • Podnikové procesy: Dozvíš se, jak je chápán proces v rámci podniku a jak procesy zlepšovat. Dále Tě naučíme, jak zvládnout štíhlou výrobu a jak vyrábět s ohledem na životní prostředí a legislativní opatření.
  • Informační systémy: Seznámíme Tě s návrhem informačních systémů pro plánování a řízení výroby pomocí jednoduchých ERA diagramů. Pochopíš, jak tyto systémy fungují a co je potřeba pro jejich zavádění a optimalizaci v rámci podniku.
  • Logistika: Logistika představuje systém integrovaný do chodu podniku, který zahrnuje vše od řízení zásob po plánování materiálových toků. Představíme Ti Supply Chain Management, logistický controlling a mnoho dalšího.
Jak je studium propojené s praxí?

Jak je studium propojené s praxí?

Součástí oboru je povinná řízená praxe, která trvá 6 týdnů. Praxe je fajn hned z několika důvodů. Zjistíš, jak to ve skutečném světě chodí, ověříš si, že teorie platí i v praxi, a jako příjemný bonus k tomu si vyděláš i pár korun. Nemluvě o tom, že praxe může být i dobrým zdrojem dat pro Tvoji budoucí bakalářku. Praxi si můžeš domluvit sám(a) ve firmě dle svého výběru nebo využít nabídky některé z fakultních partnerských firem. A v případě, že toho ještě nebudeš mít plné kecky, můžeš vyjet i na dobrovolnou pracovní stáž v zahraniční, a to už od 3. semestru.

Studijní plán

Studijní plán

Studijní plán obsahuje kompletní seznam a rozsah, semestrální a ročníkový rozpis s kreditovým ohodnocením a specifikací splnění předmětu všech předmětů daného studijního programu - ať už se jedná o povinné, povinně volitelné, nebo volitelné předměty.

Studijní plán ke stažení zde

Přijímací řízení a přihláška


Letošní možnost pro posílání přihlášek je již uzavřena. Další přijímací řízení se otevře opět až na další akademický rok, tedy na konci roku 2025. Bližší informace budeme zveřejňovat na stránce o přijímacím řízení a přihlášce.

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.