Home Kalendář akcí Vzácná přednáška dr. Richarda Stallmana

 

Ve středu 7. května 2025 od 16:30 do 18:00 proběhne v Aule budovy G (TUL) vzácná přednáška doktora Richarda Stallmana na téma Free/Libre Software and Freedom in the Digital Society. Doktor Stallman je legendou světa IT, zakladatel Free Software Foundation, tvůrce GNU a bojovník za svobodu v digitální společnosti. Text organizátorů následuje:

Chceš slyšet, proč by software neměl ovládat tebe, ale ty jeho? Jaké hrozby přináší nesvobodné technologie, masové sledování nebo cenzura? A proč je důležité právo sdílet? Přijď si poslechnout osobnost, která změnila svět softwaru. Čeká tě nejen přednáška, ale i interaktivní diskuze, focení a možnost pořídit si upomínkové předměty Free Software Foundation. Vstup volný, přednáška je pro všechny, co se chtějí zamyslet nad tím, jak vypadá svoboda v digitálním světě.

⇗ Více informací o přednášce a přednášejícím

 



 

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.