overlay

Rozvrh pro 1. ročník navazujícího magisterského studia
studijního oboru Podniková ekonomika specializace Marketing a mezinárodní obchod

kombinovaná forma studia

 

letní semestr - akademický rok 2022/2023

Výuka probíhá v Liberci v učebně H31 a H32 od 9.00 hod. (budova H, ul. Voroněžská 13, 3. patro)

 

Datum Předmět Počet hodin
Pátek 3. 3. Finanční řízení podniku H31 8
Pátek 10. 3. Kvantitativní metody v managementu H31
od 14:00 Komunikace firmy H31
5, 5
Sobota 11. 3. Marketingový výzkum a analýza dat H31 8
Sobota 25. 3. Marketingový výzkum a analýza dat H31 8
Pátek 14. 4. Makroekonomie II H31 8
Sobota 15. 4. Inovativní marketing H31 6
Pátek 21. 4. Finanční řízení podniku H32 8
Sobota 22. 4. Kvantitativní metody v managementu H32 5
Pátek 28. 4. Marketingový výzkum a analýza dat H31 4
Pátek 12. 5. Makroekonomie II H32 8
Pátek 19. 5. Inovativní marketing H31
od 14:00 Komunikace firmy H32
6, 5
Čtvrtek 8. 6. Aula od 16:00
Diplomový seminář předmět 5. ročníku - účast povinná
1

 

 

Za konzultace jednotlivých předmětů zodpovídají:

Makroekonomie II (MA2PE) - kredity (5), hodiny (16) - Ing. Iva Nedomlelová, Ph.D., KEK
Kvantitativní metody v managementu (KMM) - kredity (4), hodiny (10) - prof. Ing. Miroslav Žižka, Ph.D., KPE
Marketingový výzkum a analýza dat (MVA) - kredity (5), hodiny (20) - Ing. Jitka Burešová, Ph.D., KMG;  Ing.V.Hovorková Valentová, Ph.D., KSY
Inovativní marketing (IM) - kredity (4), hodiny (12) - Ing. Otakar Ungerman, Ph.D., KMG
Finanční řízení podniku (FIR) - kredity (4), hodiny (16)- PhDr. Ing. Helena Jáčová, Ph.D., KFÚ
Komunikace firmy (KOF) - kredity (4), hodiny (10) - Ing. Zuzana Švandová, Ph.D., KMG
Státní zkouška z ekonomie (SZZE) - nerozvrhuje se

 

celkem = 26 kreditů

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.