overlay

Habilitační řízení a řízení ke jmenování profesorem

Ekonomická fakulta TUL získala akreditaci habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem v oboru Podniková ekonomika a management.

 

 

Rozhodnutí o udělení akreditace habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem
Rozhodnutí o udělení akreditace

 

 

Řád a směrnice k řízení
Návrh na zahájení řízení ke jmenování profesorem (5/2016 rev. 06)
Návrh na zahájení habilitačního řízení (5/2016 rev. 06)
Směrnice k habilitačnímu řízení a řízení ke jmenování profesorem na Ekonomické fakultě TUL (5/2016 rev. 06)
Střet zájmů při habilitačním řízení a řízení ke jmenování profesorem
Řád habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem Technické univerzity v Liberci

 

 

Údaje o zahájených řízeních
Seznam uchazečů
Ing. Simona Hašková, Ph.D.
doc. Ing. Mgr. Petra Marešová, Ph.D.
doc. Ing. Liběna Tetřevová, Ph.D.

 

Sledujte nás na Facebooku

⭐ HODNOCENÍ KVALITY VÝUKY

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.