overlay

Habilitační řízení a řízení ke jmenování profesorem

Ekonomická fakulta TUL získala akreditaci habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem v oboru Podniková ekonomika a management.

 

 

Rozhodnutí o udělení akreditace habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem
Rozhodnutí o udělení akreditace

 

 

Řád a směrnice k řízení
Návrh na zahájení řízení ke jmenování profesorem (5/2016 rev. 06)
Návrh na zahájení habilitačního řízení (5/2016 rev. 06)
Směrnice k habilitačnímu řízení a řízení ke jmenování profesorem na Ekonomické fakultě TUL (5/2016 rev. 06)
Střet zájmů při habilitačním řízení a řízení ke jmenování profesorem
Řád habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem Technické univerzity v Liberci

 

 

Údaje o zahájených řízeních
Seznam uchazečů
Ing. Simona Hašková, Ph.D.
doc. Ing. Mgr. Petra Marešová, Ph.D.
doc. Ing. Liběna Tetřevová, Ph.D.

 

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.