Home Kalendář akcí Mezní termín na registraci do soutěže CCC

 

Asociace korporátních ombudsmanů, z.s. odstartovala již 2. ročník soutěže Company Culture Competition pro student(k)y prezenční formy studia českých univerzit. Následuje text organizátora:

Ombudsman svou činností významně přispívá ke zlepšování firemní kultury, proto je zaměření naší soutěže právě na firemní kulturu. Mnoho z nás, včetně nastupující generace, si vybírá nové zaměstnání i podle toho, jak zaměstnanci dané společnosti hodnotí jejich firemní kulturu. Pro studenty je tato soutěž příležitostí pracovat na reálných případech, vyhrát hodnotné ceny nebo získat stáž v zajímavých firmách. Společnosti mají možnost nahlédnout pod pokličku, jak přemýšlí nastupující generace a vybraným studentům nabídnout stáže nebo jiné formy spolupráce. Navíc mohou prezentovat svou firemní kulturu všem studentům, kteří se zúčastní vyhlášení výsledků na PEF ČZU. Přínos je tedy i v oblasti employer brandingu.

Detail k jednotlivým společnostem, přesné zadání jejich případové studie a kompletní výčet cen, o které soutěžíte, naleznete na jednotlivých profilech na webové stránce soutěže. Po otevření stránky vybrané společnosti a její případové studie, se dozvíte bližší informace k dané firmě a přesné zadání studie. Na stránce vybrané firmy / případové studie se pak můžete registrovat a začít pracovat na řešení případové studie.

 

Jak bude 2. ročník probíhat?

 

⇗ Webová stránka soutěže

⇗ Registrace týmů do soutěže

⇗ Ohlédnutí za minulým ročníkem

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.