overlay

Rozvrh pro 1. ročník navazujícího magisterského studia
studijního oboru Podniková ekonomika specializace Marketing a mezinárodní obchod

kombinovaná forma studia

 

letní semestr - akademický rok 2024/2025

Výuka probíhá v Liberci v učebně H41 a H32 od 9.00 hod. (budova H, ul. Voroněžská 13, 3. a 4. patro) a G314 (Univerzitní nám. 1410).

 

Datum Předmět Počet hodin
Pátek 21. 2. od 13:30 Online marketing a sociální sítě 5
Sobota 22. 2. Kvantitativní metody v managementu G314 5
Pátek 28. 2. Komunikace firmy H32 5
Pátek 14. 3. Makroekonomie II 8
Sobota 15. 3. Inovativní marketing 6
Pátek 28. 3. Finanční řízení podniku 8
Sobota 29. 3. Kvantitativní metody v managementu 5
Pátek 4. 4. Finanční řízení podniku 8
Pátek 11. 4. Online marketing a sociální sítě H32 5
Sobota 12. 4. Makroekonomie II 8
Pátek 25. 4. Inovativní marketing
od 14:00 Komunikace firmy
6
5
Pondělí 19. 5. Aula od 16:00
Diplomový seminář předmět 5. ročníku - účast povinná
1

 

 

Za konzultace jednotlivých předmětů zodpovídají:

Makroekonomie II (MA2PE) - kredity (5), hodiny (16) - doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., KEK
Kvantitativní metody v managementu (KMM) - kredity (4), hodiny (10) - prof. Ing. Miroslav Žižka, Ph.D., KPE
Online marketing a sociální sítě (OMS) - kredity (4), hodiny (10) - Ing. Jitka Burešová, Ph.D., KMG
Inovativní marketing (IM) - kredity (4), hodiny (12) - Ing. Pavel Pelech, KMG
Finanční řízení podniku (FIR) - kredity (4), hodiny (16) - PhDr. Ing. Helena Jáčová, Ph.D., KFÚ
Komunikace firmy (KOF) - kredity (4), hodiny (10) - doc. Ing. Otakar Ungerman, Ph.D., KMG
Státní zkouška z ekonomie (SZZE)

 

Celkem = 25 kreditů

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.