Home Kalendář akcí Partnerská akce: KOUSEK MARKETINGU

 

 

Na konferenci KOUSEK MARKETINGU mají členové akademické obce EF TUL zamluveno několik lístků zdarma. Stačí se o lístky e-mailově přihlásit u proděkana Jaroslava Demela.

 

O akci (z Facebookové události):

Jak zvolit toho správného influencera a jak jej co nejefektivněji začlenit do vaší marketingové strategie? Jak s ním sepsat smlouvu? Na co si dávat během spolupráce pozor? A proč s nimi vůbec v marketingu počítat?

 

Tématem vás provedou zkušené marketérky z agentury Parliamo Tereza Šípková a Marie Švandová, advokátka Andrea Voříšková z eLegal a svůj pohled na věc nabídnou také samotní influenceři v čele s ambasadorem Libereckého Kraje Danielem Procházkou, @the_fotr, s 53,7 tis. followers na Instagramu.

Speakers:
• Tereza Šípková – Senior Brand Strategist z Parliama
• Marie Švandová – Influencer Specialist z Parliama
• Daniel Procházka – influencer
• Jakub Šeps – vedoucí cestovního ruchu Libereckého kraje
• Andrea Voříšková – advokátka z eLegal
• Kateřina Pavlíková – tisková mluvčí ČEDOK
• Jaroslav Demčák – starosta Hejnic a influencer
• Markéta Červinková – Členka Zastupitelstva Libereckého kraje a města Česká Lípa a influencerka
• Tomáš Vitásek – zástupce společnosti Monitora

 

Čeká vás spousta praktických tipů, příkladů i právních doporučení, ale také fuckupů a zajímavých diskusí, a to jak z pohledu zadavatelů a marketéru, tak samotných influencerů.

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.