overlay

Pro všechny navazující přijímací obory byly stanoveny tyto podmínky:

1)  Vážený studijní průměr z bakalářského studia do 2,50 včetně, nebo

2)  Vstupní test s minimálním ziskem 36 bodů

 

Studijní program: Podniková ekonomika

Specializace:

1. Management podnikových procesů – prezenční forma studia – Pro daný obor je přijato: 8 uchazečů na základě výsledků předcházejícího bakalářského studia a 1 uchazeč na základě přijímacího testu.

2. Management podnikových procesů – kombinovaná forma studia – Pro daný obor je přijato: 14 uchazečů na základě výsledků předcházejícího bakalářského studia a 5 uchazečů na základě přijímacího testu.

3. Marketing a mezinárodní obchod – prezenční forma studia – Pro daný obor je přijato: 17 uchazečů na základě výsledků předcházejícího bakalářského studia.

4. Marketing a mezinárodní obchod – kombinovaná forma studia – Pro daný obor je přijato: 9 uchazečů na základě výsledků předcházejícího bakalářského studia a 5 uchazečů na základě přijímacího testu.

 

Studijní program: Systémové inženýrství a informatika

Pro daný obor je přijato: 14 uchazečů na základě výsledků předcházejícího bakalářského studia a 1 uchazeč na základě přijímacího testu.

 

Studijní program: Hospodářská politika v globálním prostředí 

Pro daný obor je přijato: 6 uchazečů na základě výsledků předcházejícího bakalářského studia.

 

Studijní program: International Management 

Pro daný obor je přijato: 6 uchazečů na základě výsledků předcházejícího bakalářského studia.

 

 

V Liberci 19. září 2022                                                          doc. Ing. Aleš Kocourek, Ph.D. děkan

 

 

 


 

Ke stažení v PDF zde

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.