Home Aktuality Článek na T-UNI: Online marketing a děti

 

Naše fakulta se spolu s Fakultou přírodovědně-humanitní a pedagogickou TUL a s Akademií věd ČR zaměřila na téma vlivu online marketingu směrem k dětem. Projekt nese název Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku, vede jej Ing. Jitka Burešová, Ph.D. z naší katedry marketingu a obchodu a minulý týden o něm napsal univerzitní online zpravodaj T-UNI.

Pomáháme dětem čelit reklamě a odhalit marketingové kampaně

Pomáháme dětem čelit reklamě a odhalit marketingové kampaně

Děti jsou nejbezbrannější cíle internetových kampaní a právě nejmenším konzumentům webového obsahu se snaží pomoci unikátní projekt, na němž tři roky spolupracovali odborníci dvou fakult Technické univerzity v Liberci a Akademie věd ČR. Výsledkem úsilí je speciální didaktická pomůcka, která radí, jak odhalit marketingová sdělení a jak nevědomky nepodléhat internetovým reklamám.

⇗ Celý článek na T-UNI

Projekt byl realizován od srpna 2020 do července 2023 s podporou Technologické agentury ČR v rámci Programu ÉTA. Tým byl složen ze zaměstnanců Ekonomické fakulty, Fakulty přírodovědně-humanitní a pedagogické Technické univerzity v Liberci a Akademie věd ČR. Cílem výzkumné části projektu bylo identifikovat roli internetu v každodennosti dětí ve věku 10 až 13 let, zjistit, s jakými nástroji online marketingové komunikace se děti na internetu setkají a jaký má na ně vliv. Výsledky ze dvou realizovaných výzkumů na toto téma jsou představeny v monografii.

Více o projektu naleznete zde

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.