overlay

Směrnice děkana EF TUL č. 1/2020 rev. 02

Uznávání ucelených částí studia absolvovaných v akreditovaném vzdělávacím programu na vyšší odborné škole

KE STAŽENÍ ZDE

 

Článek 1
Všeobecná ustanovení

(1) Děkan Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci (dále jen „fakulta“) v souladu s článkem 27 odst. 2 a článkem 29 odst. 1 Studijního a zkušebního řádu Technické univerzity v Liberci a v souladu s § 68 odst. 1 písm. d) zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), stanovuje následující pravidla pro uznání zkoušek nebo jiných studijních povinností nebo předmětů nebo jiných ucelených částí studia absolvovaných v rámci studia v akreditovaném vzdělávacím programu na vyšší odborné škole (dále jen „VOŠ“).

 

 

Článek 2
Pravidla pro uznávání

(1) Absolvent akreditovaného vzdělávacího programu na VOŠ, který bude na základě výsledků přijímacího řízení zapsán ke studiu v akreditovaném bakalářském studijním programu nafakultě (dále jen „studijní program“), může požádat děkana o uznání předmětů z předchozího studia na VOŠ.

 

(2) Absolvovaný vzdělávací program na VOŠ, jehož předměty žádá student uznat, musí být po obsahové stránce obdobný studijnímu programu.

 

(3) Žádost o uznání musí student podat v prvních dvou týdnech semestru, ve kterém se předmět vyučuje. Žádost se podává elektronicky prostřednictvím IS STAG (obdobě s čl. 2 směrnice děkana č. 1/2021). Součástí žádosti je seznam předmětů absolvovaných na VOŠ, u kterých žádá o uznání, a seznam ekvivalentních předmětů studijního programu. Zároveň doloží doklad o absolvování těchto předmětů na VOŠ.

 

(4) K žádosti studenta se vyjádří garant studijního programu, který si může vyžádat další podklady (sylabus předmětu, rozsah výuky předmětu na VOŠ, způsob zakončení apod.). Uznání výsledků z jednotlivých předmětů děkanovi doporučí, případně nedoporučí, garanti příslušných předmětů.

 

(5) O uznání předmětů rozhoduje děkan.

 

(6) Z předchozího studia na VOŠ nelze uznat předměty, jež jsou součástí státní závěrečné zkoušky, kterou se ukončuje studium ve studijním programu (dále jen „státní závěrečná zkouška“), jako povinné předměty specializace studijního programu.

 

(7) Nelze uznat absolventskou práci obhájenou na VOŠ jako ekvivalent bakalářské práce, jejíž obhajoba je součástí státní závěrečné zkoušky (dále jen „bakalářská práce“). Student však může využít části absolventské práce při zpracování bakalářské práce. Tuto skutečnost však musí v bakalářské práci uvést a informovat o ni vedoucího bakalářské práce. Vedoucí práce je povinen zkontrolovat, že části textu použité z absolventské práce jsou v bakalářské práci řádně citovány. Bakalářská práce musí obsahovat ve srovnání s absolventskou prací nové poznatky.

 

 

Článek 3
Závěrečná ustanovení

(1) Tato revize nahrazuje revizi 01 směrnice č. 1/2020 platnou a účinnou od 1. 9. 2021.

 

(2) Tato revize směrnice č. 1/2020 nabývá platnosti a účinnosti dne 6. 9. 2022.

 

 

 


 

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.