overlay

Rozvrh pro 1. ročník navazujícího magisterského studia
studijního oboru Podniková ekonomika specializace Marketing a mezinárodní obchod

kombinovaná forma studia

 

letní semestr - akademický rok 2025/2026

Výuka probíhá v Liberci v učebně H41 a H32 od 9.00 hod. (budova H, ul. Voroněžská 13, 3. a 4. patro).

 

Datum Předmět Počet hodin
Pátek 20. 2. Komunikace firmy
od 13:30 Online marketing a sociální sítě
5
5
Sobota 21. 2. Kvantitativní metody v managementu 6
Pátek 13. 3. Makroekonomie II 8
Pátek 27. 3. Finanční řízení podniku 8
Sobota 28. 3. Kvantitativní metody v managementu 6
Pátek 10. 4. Online marketing a sociální sítě H32
od 13:30 Inovativní marketing H41 
5
6
Sobota 11. 4. Makroekonomie II 8
Pátek 17. 4. Finanční řízení podniku 8
Pátek 24. 4. Inovativní marketing
od 14:00 Komunikace firmy 
6
5
Pondělí 18. 5. Aula od 16:00
Diplomový seminář předmět 5. ročníku – účast povinná
1

 

Makroekonomie II (MA2PE)
kredity: 5; hodiny: 16
konzultace: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D. (KEK)
Finanční řízení podniku (FIR)
kredity: 4; hodiny: 16
konzultace: PhDr. Ing. Helena Jáčová, Ph.D. (KFÚ)
Kvantitativní metody v managementu (KMM)
kredity: 4; hodiny: 10
konzultace: prof. Ing. Miroslav Žižka, Ph.D. (KPE)
Komunikace firmy (KOF)
kredity: 4; hodiny: 10
konzultace: doc. Ing. Otakar Ungerman, Ph.D. (KMG)
Online marketing a sociální sítě (OMS)
kredity: 4; hodiny: 10
konzultace: Ing. Jitka Burešová, Ph.D. (KMG)
Státní zkouška z ekonomie (SZZE)
Inovativní marketing (IM)
kredity: 4; hodiny: 12
konzultace: Ing. Pavel Pelech (KMG)
Celkem = 25 kreditů

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.