Home Kalendář akcí Liberec Economics Forum 2025

 

Již 17. ročník ročník mezinárodní konference Liberec Economics Forum 2025 (LEF) se uskuteční 3. a 4. září 2025 na budově G a na budově H (TUL). Tématem letošní konference je New Horizons in Economics And Business. Liberec Economics Forum (Liberecké ekonomické fórum; LEF) pořádá Ekonomická fakulta TUL každé dva roky na půdě Technické univerzity v Liberci a vždy se zaměřuje na aktuální ekonomickou problematiku.

Srdečně proto zveme všechny akademické pracovníky (nejen TUL), všechny studenty (nejen EF TUL), ale i zástupce firem, veřejné správy a široké odborné veřejnosti, aby se účastnili jak plenárního zasedání konference, tak diskuzního stolu.

LEF 2025 – Pro vědkyně a vědce

Liberec Economics Forum 2025 je také příležitost pro vědce a vědkyně publikovat své příspěvky. Sborník z naší konference je indexován ve Web of Science (WoS) a momentálně přijímáme přihlášky!

 

 

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.