Přihlásit

Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.

Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Katedra informatiky (KIN): zástupce vedoucího katedry

E-mail:
tereza.semeradova@tul.cz
Kancelář:
H819
Tel.:
+420 48535 2389
STAG:
profil na portálu STAG
Jazykové znalosti
francouzština, angličtina
Konzultační hodiny
PO: 10:40 - 12:15, ÚT: 10:40 - 12:15. V období bez výuky pouze po předchozí domluvě.
Specializace

Projektové řízení, online komunikace, sociální média, e-commerce

Dosažené vzdělání

2013-2016 TUL doktorské studium: Systémové inženýrství a informatika (Ekonomická informatika)

 

Další funkce

2019 - dosud: Garantka oboru Informační management

Publikace
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. The Place of Virtual Reality in E-Retail: Viable Shopping Environment or Just a Game Moving Businesses Online and Embracing E-Commerce: Impact and Opportunities Caused by COVID-19 1. vyd. IGI Global, 2022 S. 92-117. ISBN: 978-1-79988-294-7.
  • SEMERÁDOVÁ, T. aj. Faktory úspěšnosti elektronického podnikání [souhrnná výzkumná zpráva].
  • SEMERÁDOVÁ, T. aj. Jak na digitální marketingovou strategii firmy 1. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2021 ISBN: 978-80-7494-564-9.
  • WEINLICH, P. a SEMERÁDOVÁ, T. Product Endorsement by Opinion Leaders – the Case of Youtube Community Achieving Business Competitiveness in a Digital Environment: Opportunities in E-commerce and Online Marketing 1. vyd. Cham: Springer Nature, 2021 S. 207-239. ISBN: 9783030931308.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. The Broad and Narrow Definition of E-Commerce Achieving Business Competitiveness in a Digital Environment: Opportunities in E-commerce and Online Marketing 1. vyd. Cham: Springer Nature, 2021 S. 1-26. ISBN: 9783030931308.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Computer Estimation of Customer Similarity with Facebook Lookalikes: Advantages and Disadvantages of Hyper-targeting IEEE Access Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2019, roč. 7, č. prosinec. S. 153365-153377. ISSN: 2169-3536.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Impacts of Online Advertising on Business Performance 1. vyd. Pennsylvania, USA: IGI Global, 2019 ISBN: 978-1-79981-618-8.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Marketing na Facebooku a Instagramu 1. vyd. Brno: Computer Press, 2019 ISBN: 978-80-251-4959-1.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Reaching Your Customers Using Facebook and Google Dynamic Ads Impacts of Online Advertising on Business Performance Pennsylvania, USA: IGI Global, 2019 S. 177-199. ISBN: 978-1-79981-618-8.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. The (In)Effectiveness of In-stream Video Ads Impacts of Online Advertising on Business Performance Pennsylvania, USA: IGI Global, 2019 S. 200-225. ISBN: 978-1-79981-618-8.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Website Quality and Shopping Behavior - Quantitative and Qualitative Evidence 1. vyd. Switzerland: Springer International Publishing, 2019 ISBN: 978-3-030-44440-2.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Calculation of Facebook Marketing Effectiveness in Terms of ROI Leveraging Computer-Mediated Marketing Environments 1. vyd. London: IGI Global, 2018 S. 286-310. ISBN: 978-1-5225-7344-9.
  • WEINLICH, P. a SEMERÁDOVÁ, T. Mobile sound processing as the source of competitive advantage in online marketing environment 31st IBIMA Conference, 2018 S. . ISBN: 978-0-9998551-0-2.
  • SEMERÁDOVÁ, T. Mobile sound processing as the source of competitive advantage in online marketing environment 31st IBIMA Conference Milan, Italy: , 2018 S. 897-899.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. User Survey of Website Quality in the Liberec Region Liberec Informatics Forum: ICT in the role of services Liberec: Vysokoškolský podnik Liberec, 2018 S. 101-108. ISBN: 9788074944321.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Uživatelské parametry webového designu Liberec: Vysokoškolský podnik Liberec, 2018 ISBN: 978-80-7494-448-2.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Assessing banner ads effectiveness based on the type of the creative content 31st IBIMA Conference, 2017 S. . ISBN: 978-0-9998551-0-2.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Evaluating the possibilities of mobile video production and post-production using mobile devices and applications Proceedings of the 29th International Business Information Management Association Conference - Education Excellence and Innovation Management through Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth Vienna: International Business Information Management Association, 2017 S. 1521-1528. ISBN: 978-0-9860419-7-6.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Mobile vs. Desktop Targeting of Multimedia Advertisements on Facebook Liberec Economic Forum 2017 1. vyd. Liberec: Technical University of Liberec, 2017 S. 267-274. ISBN: 978-80-7494-349-2.
  • RYDVALOVÁ, P. aj. Typologie a vitalita rodinného podnikání (Znalostní portál) [software]. Dostupné z: http://rodpod.tul.cz/.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Broadening the scope of user experience design with behavioral psychology Proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference - Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth 1. vyd. Spain: IBIMA Publishing, 2016 S. 2555-2560. ISBN: 978-0-9860419-8-3.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Testing sound attributes of mobile application in different environements Proceedings of the International Conference: Liberec Informatics Forum 2016 1. vyd. Liberec: Vysokoškolský podnik Liberec, 2016 S. 130-137. ISBN: 978-80-7494-303-4.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a VÁVROVÁ, J. Using a systemic approach to assess Internet marketing communication within hospitality industry Tourism Management Perspectives Elsevier Ltd., 2016, roč. 20, č. 10. S. 276-289. ISSN: 2211-9736.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a MRÁZEK, J. Lack of Knowledge - The Bottleneck of Czech Project Management IBIMA 25th: Innovation Vision 2020: from Regional Development Sustainability to Global Economic Growth 1. vyd. Amsterdam: International Business Information Management Association, 2015 S. 721-724. ISBN: 978-0-9860419-4-5.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Managing Information During the Design of an Early Warning Mobile Application Transdisciplinarity and Communicative Action 1. vyd. Pianoro: Medimond S. r. l., 2015 S. 685-689. ISBN: 978-88-7587-713-2.
  • SEMERÁDOVÁ, T. Measuring the Level of Virtuality of Czech Project Teams Innovation Management and Sustainable Economic Competitive Advantage: From Regional Development to Global Growth 1. vyd. Madrid: International Business Information Management Association, 2015 S. 2137-2141. ISBN: 978-0-9860419-5-2.
  • ŽIŽKA, T., SKRBEK, J. a SEMERÁDOVÁ, T. New Aspects of Positionaly Encrypted Forced Broadcasting in Special Emergency Situations IDIMT 2015: Information Technology and Society - Interaction and Interdependence - 23rd Interdisciplinary Information Management Talks 1. vyd. Linz, Österreich: Johannes Kepler Universitat Linz, 2015 S. 53-61. ISBN: 9783990333952.
  • SEMERÁDOVÁ, T. Software Support of Project Initiatives - Recommended tools IBIMA 25th: Innovation Vision 2020: from Regional Development Sustainability to Global Economic Growth 1. vyd. Amsterdam: International Business Information Management Association, 2015 S. 595-600. ISBN: 978-0-9860419-4-5.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a MRÁZEK, J. The Influence of Experience and Education of Project Managers on Project Success Liberec Economic Forum 2015 1. vyd. Liberec: Technical University of Liberec, 2015 S. 431-437. ISBN: 978-80-7494-225-9.
  • SEMERÁDOVÁ, T. a WEINLICH, P. Usability Testing of Early Warning Mobile Applications with Eye Tracking Innovation Management and Sustainable Economic Competitive Advantage: From Regional Development to Global Growth 1. vyd. Madrid: International Business Information Management Association, 2015 S. 248-254. ISBN: 978-0-9860419-5-2.
  • SEMERÁDOVÁ, T. Using Online Platforms to Solve Knowledge Transfer Problems in Projects International Review of Management and Busiiness Research (online) 1. vyd. Academy of IRMBR, 2015, roč. 4, č. 4. S. 1010-1019. ISSN: 2306-9007.
  • SEMERÁDOVÁ, T., WEINLICH, P. a KUBÁT, D. Citizen-centered Emergency Communication Systems: Emphasizing the Role of Individuals in Crisis Response IDIMT 2014: Networking Societies - Cooperation and Conflict 1. vyd. Linz: TRAUNER Druck GmbH and Co KG, 2014 S. 221 – 228. ISBN: 978-3-99033-340-2.
  • KUBÁT, D., WEINLICH, P. a SEMERÁDOVÁ, T. Concept of an Early Warning in Traffic and Its Data Security Aspects IBIMA 2014: Crafting Global Competitive Economies: 2020 Vision Strategic Planning & Smart Implementation 1. vyd. Milano: International Business Information Management Association (IBIMA), 2014 S. 1595, 1603. ISBN: 978-0-9860419-3-8.
  • SEMERÁDOVÁ, T., HOVORKOVÁ, I. a ANTLOVÁ, K. Critical Success Factors of the Recovery System At the Municipal Level Od Disaster Management IDIMT-2014 22nd Interdisciplinary Information Management Talks, 1. vyd. Linz: Trauner Verlag, 2014 S. 29-36. ISBN: 978-3-99033-340-2.
  • KUBÁT, D., WEINLICH, P. a SEMERÁDOVÁ, T. Data Security Concerns of Future Ecall Users IDIMT 2014 - Networking Societies - Cooperation and Conflict 1. vyd. Linz: Johannes Kepler Universität, 2014 S. 21-27. ISBN: 9783990333402.
  • WEINLICH, P., KUBÁT, D. a SEMERÁDOVÁ, T. Design of an Early Warning Mobile Application Idimt 2014 1. vyd. Linz: Trauner Druck GmbH and Co KG, 2014 S. 37 – 43. ISBN: 978-3-99033-340-2.
  • SEMERÁDOVÁ, T., HOVORKOVÁ, I., MRÁZEK, J. a ROZMAJZL, P. Further Education of Employees in the Textile and Glass Industry in the Liberec Region , 2014 S. .
  • SEMERÁDOVÁ, T., WEINLICH, P. a KUBÁT, D. Managing Crisis Communication During Disasters: a Virtual Team Approach IBIMA 2014: Crafting Global Competitive Economies: 2020 Vision Strategic Planning & Smart Implementation 1. vyd. Milano: International Business Information Management Association (IBIMA), 2014 S. 1629-1632. ISBN: 978-0-9860419-3-8.
  • WEINLICH, P. a SEMERÁDOVÁ, T. New Trends in Digital Marketing and the Possibilities of Their Application in Business Marketing Strategies IBIMA 2014: Crafting Global Competitive Economies: 2020 Vision Strategic Planning & Smart Implementation 1. vyd. Milano: International Business Information Management Association (IBIMA), 2014 S. 1989 – 1993. ISBN: 978-0-9860419-3-8.
  • SKRBEK, J., SEMERÁDOVÁ, T. a NEJEDLOVÁ, D. Proceedings of the International Conference: Liberec Informatics Forum 2014, 2014
  • MRÁZEK, J., ROZMAJZL, P., HOVORKOVÁ, I. a SEMERÁDOVÁ, T. Řízení dalšího vzdělávání zaměstnanců v oblasti textilního a sklářského průmyslu v Libereckém kraji , 2014 S. .
  • VÁVROVÁ, J., NOVOTOVÁ, J. a SEMERÁDOVÁ, T. The Level of Implementation and the Effectiveness of Use of Internet Communication Tools in the Marketing Area by Accommodation Facilities in the North Bohemia Region , 2014 S. .
  • WEINLICH, P., KUBÁT, D. a SEMERÁDOVÁ, T. The Role of Audio in Digital Marketing , 2014 S. .
  • SEMERÁDOVÁ, T., VÁVROVÁ, J. a NOVOTOVÁ, J. The use of online tools during the communication process with customer in the lodging industry: The case of Czech facilities in the North Bohemian region , 2014 S. .
  • VÁVROVÁ, J., NOVOTOVÁ, J. a SEMERÁDOVÁ, T. Úroveň implementace a efektivnosti využívání internetových komunikačních nástrojů v oblasti marketingu ubytovacími zařízeními v severočeském kraji , 2014 S. .
Hlavní partneři
  • Liberec
  • ŠKODA AUTO
  • CSOB
  • Krajský úřad Liberec
  • Preciosa, a. s.
  • Praktik Group
  • Komerční banka, a. s.
  • Magna
  • kooperativa
  • Broker Consulting
  • JABLOTRON
  • PWC
Partneři
  • Miton
  • FESTOOL
  • ČSJ
  • Lasvit s. r. o.
  • ČSÚ
  • VUTS
  • DB Schenker
  • BPR
  • PIVOVAR ROHOZEC
  • CRYTUR
  • SUNDISK
  • LIPO.INK
  • knorr