overlay

Rozvrh pro 1. ročník navazujícího magisterského studia
studijního oboru Podniková ekonomika specializace Management podnikových procesů

kombinovaná forma studia

 

letní semestr - akademický rok 2025/2026

Výuka probíhá v Liberci v učebně H41 a H53 od 9.00 hod. (budova H, ul. Voroněžská 13, 4. a 5. patro).

 

Datum Předmět Počet hodin
Sobota 21. 2. Kvantitativní metody v managementu 6
Pátek 27.  2. Mezinárodní účetní systémy H53
od 13:30
Environmentální management H53
5
5
Pátek 13. 3. Makroekonomie II 8
Pátek 27. 3. Finanční řízení podniku 8
Sobota 28. 3. Kvantitativní metody v managementu 6
Pátek 10. 4. Mezinárodní účetní systémy
od 13:30 Inovativní marketing
5
6
Sobota 11. 4. Makroekonomie II 8
Pátek 17. 4. Finanční řízení podniku 8
Pátek 24. 4. Inovativní marketing
od 14:00 Environmentální management H53
6
5
Pondělí 18. 5. Aula od 16:00
Diplomový seminář předmět 5. ročníku - účast povinná
1

 

Makroekonomie II (MA2PE)
kredity: 5; hodiny: 16
konzultace: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D. (KEK)
Environmentální management (EM)
kredity: 4; hodiny: 10
konzultace: Ing. Magdalena Zbránková, Ph.D. (KPE)
Kvantitativní metody v managementu (KMM)
kredity: 4; hodiny: 10
konzultace: prof. Ing. Miroslav Žižka, Ph.D. (KPE)
Mezinárodní účetní systémy (MUS)
kredity: 4; hodiny: 10
konzultace: Ing. Zdeněk Brabec, Ph.D. (KFÚ)
Inovativní marketing (IM)
kredity: 4; hodiny: 12
konzultace: Ing. Pavel Pelech (KMG)
Státní zkouška z ekonomie (SZZE) 
Finanční řízení podniku (FIR)
kredity: 4; hodiny: 16
konzultace: PhDr. Ing. Helena Jáčová, Ph.D. (KFÚ)
Celkem = 25 kreditů

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.