Home Aktuality Soutěž Český VŠEVĚD

 

V rámci akce Noc vědců, které bude i letos naše fakulta účastní, vyhlásili organizátoři soutěž o Českého VŠEVĚDA 2023. Jedná se o popularizační soutěž, jejímž hlavním cílem je představit veřejnosti české vědce a jejich práci. Za TUL máme v soutěži 3 zástupce a 2 z nich jsou z naší fakulty. První je Ing. Jitka Burešová, Ph.D. se svým příspěvkem Tajemství marketingových značek. Druhým je Ing. Ondřej Linhart s videem Tajemství dokonalého týmu. O jejich úspěchu nyní hlasují diváci a příznivci ze široké veřejnosti – hlasovat můžete i Vy skrze odkazy níže! Hlasování poběží do 15. října 2023.

 

Pan děkan Kocourek chtěl ocenit kolegy za jejich přičinění v popularizaci vědy a pozval si je na 'koordinační schůzku', kde VŠEVĚDY obdaroval menší pozorností.

 

Ondřej Linhart natočil video o týmových rolích od dr. Balbina – a tak od pana děkana dostal také role, konkrétně balení toaletního papíru o 8 rolích, personalizované jednotlivými rolemi doktora Balbina.

Video Tajemství dokonalého týmu zde!

Jitka Burešová ve svém videu předvedla pokusy na třech pokusných králících – proto od pana děkana dostala 3 králíky z klobouku kouzelníka Pokustóna. Jednotliví pokusní králíci (studenti Vojta Beran, Pavel Pelech a Denisa Čisárová) dostali svého plyšáka. Každý králík drží odkaz na svou roli ve videu:

  • Králík 1: "2,9 mld. € ročně na marketing nelze přehlédnout."
  • Králík 2: "Značka ≠ Kvalita!  (Arašídová sušenka vhodná i pro alergiky: 0 % arašídů)"
  • Králík 3: "Nepodléhejte marketingové iluzi značek."
Video Tajemství marketingových značek zde!

 

Pomozte nám a hlasujte pro naše VŠEVĚDY! Hlasování poběží do 15. října 2023.


 

Pan děkan odměnil naše VŠEVĚDY menší pozorností

Sledujte nás na Facebooku