Home Zprávy (nejen) pro studenty Slavnostní imatrikulace

 

Pojem imatrikulace se v univerzitním prostředí rozumí jako slavnostní akademický obřad, kdy se student stane součástí akademické obce dané vysoké školy. Jedná se o tradiční ceremoniál. Studenti se shromáždí v aule, vyslechnou projevy vysokoškolských hodnostářů, jsou seznámeni s vysokoškolským systémem a složí univerzitní slib.

Imatrikulace studentů 1. ročníku Ekonomické fakulty TUL se koná v Aule budovy G na Studentském náměstí v pondělí 16. září 2024 v 13:00 hodin. Účast studentů na slavnostní imatrikulaci je povinná pro studenty prezenční formy studia. Studenti se dostaví ve slavnostním oblečení 30 minut před zahájením.

 

Z tohoto důvodu je vyhlášeno od 12:30 do 14:00 děkanské volno, a to jen pro studenty prvních ročníků všech bakalářských studijních programů a specializací na EF TUL.

Oznámení o vyhlášení děkanského volna

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.