Home Zprávy (nejen) pro studenty Slavnostní imatrikulace

 

Pojem imatrikulace se v univerzitním prostředí rozumí jako slavnostní akademický obřad, kdy se student stane součástí akademické obce dané vysoké školy. Jedná se o tradiční ceremoniál. Studenti se shromáždí v aule, vyslechnou projevy vysokoškolských hodnostářů, jsou seznámeni s vysokoškolským systémem a složí univerzitní slib.

Imatrikulace studentů 1. ročníku Ekonomické fakulty TUL se koná v Aule budovy G na Studentském náměstí v pondělí 16. září 2024 v 13:00 hodin. Účast studentů na slavnostní imatrikulaci je povinná pro studenty prezenční formy studia. Studenti se dostaví ve slavnostním oblečení 30 minut před zahájením.

 

Z tohoto důvodu je vyhlášeno od 12:30 do 14:00 děkanské volno, a to jen pro studenty prvních ročníků všech bakalářských studijních programů a specializací na EF TUL.

Oznámení o vyhlášení děkanského volna

Sledujte nás na Facebooku

Na téma TOURISM IN CRYSTAL VALLEY...

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.