Home Kalendář akcí Online školení o možnostech BIP

 

Ve středu 3. dubna 2024 proběhne v čase 13:00-14:30 online školení o možnostech BIP (krátkodobé mobility v rámci programu Erasmus+). Na tomto školení budou poskytnuty základní informace k realizaci a zapojení do jedné z relativně nových aktivit v rámci programu Erasmus+, a to Blended Intensive Program. Jedná se o aktivitu, která zahrnuje krátkodobou mobilitu, jak pro studenty, tak pro zaměstnance.

Školení bude obsahovat seznámení s různými typy zapojení - organizátor/partner/účastník. Postup k jednotlivým typům zapojení. Informace o možnostech finanční podpory pro jednotlivé typy BIP. A konkrétní praktické informace od realizátorky BIP na EF paní doc. Maršíkové. Školení je vhodné pro akademické pracovníky, kteří se plánují zapojit do této aktivity a zároveň pro administrativní pracovníky, kteří by budou zajišťovat administrativní podporu v rámci realizace.

Prezentující:

⇗ Přihlášku naleznete zde!

 

 

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.