Home Aktuality Ohlédnutí: Exkurze v ZF

 

V pondělí 29. dubna 2024 navštívili naši studenti a studentky rámci předmětu Podnikové procesy frýdlantskou pobočku partnerské firmy ZF Automotive Czech s.r.o. Po přivítání, úvodním představení firmy, její historie a výrobního programu, se zvláštním zaměřením právě na frýdlantskou pobočku (ZF Aftermarket), následovala prohlídka výrobních hal.

 

Doprovod s odborným a poutavým výkladem zajistil Ing. Rostislav Dvořák, manažer kvality tohoto závodu. Ten studující provedl celkovým procesem repasování použitých dílů do osobních i nákladních automobilů, od jejich odběru z provozu až po jejich znovu uvedení na trh v novém kabátku. Řeč přišla i na digitalizaci ve výrobě, monitoring a vyhodnocení správy kapacit a důležitost certifikací a norem v odvětví.

 

Společnosti ZF Automotive Czech s. r. o. děkujeme za skvělý program a za propojení naučených teoretických poznatků s praktických chodem firmy.

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.