overlay

Marketing a mezinárodní obchod

Co můžeš dělat po škole?

Co můžeš dělat po škole?

Obor Podniková ekonomika, specializace Marketing a mezinárodní obchod je postavený tak, aby Ti nabídnul všechny potřebné vědomosti pro propagaci firmy a pro její potenciální rozvoj na mezinárodním trhu.

  • Absolventi tohoto oboru zvládají vytvářet komplexní marketingové strategie  pro firmy všech velikostí, navrhovat, implementovat a vyhodnocovat marketingové kampaně a orientují se v regionálním marketingu.
  • Absolventi se velmi dobře orientují v mezinárodním obchodním prostředí, vyznají se ve specifikách obchodování v rámci Evropské unie a mimo ni a jsou schopni realizovat strategie vstupu firmy na zahraniční trhy.
Co se naučíš?

Co se naučíš?

  • Naučíš se rozhodovat na základě kvantitativních údajů
  • Seznámíš se s postupy inovativního marketingu
  • Marketingový výzkum a analýza dat Ti nebudou už cizí
  • V domácím i zahraničním podnikatelském prostředí budeš jako ryba ve vodě
  • S námi zvládneš online marketing, sociální sítě i PPC reklamu
  • Insituce, vyhlášky a nařízení Evropské unie Tě už nezaskočí
  • Dokážeš vyčíslit hodnotu zákazníka a postupně ji zvyšovat
Stáhni si studijní plán

Přijímací řízení a přihláška

Letošní rok se konají přijímací zkoušky. Přihlašení v prvním kole probíhá do 30. dubna 2025. Více informací o přijímacím řízení a přihlášce.

Informace k přijímacímu řízení

Podat přihlášku ke studiu

Sledujte nás na Facebooku

⭐ HODNOCENÍ KVALITY VÝUKY

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.