overlay

Marketing a mezinárodní obchod

Co můžeš dělat po škole?

Co můžeš dělat po škole?

Obor Podniková ekonomika, specializace Marketing a mezinárodní obchod je postavený tak, aby Ti nabídnul všechny potřebné vědomosti pro propagaci firmy a pro její potenciální rozvoj na mezinárodním trhu.

  • Absolventi tohoto oboru zvládají vytvářet komplexní marketingové strategie  pro firmy všech velikostí, navrhovat, implementovat a vyhodnocovat marketingové kampaně a orientují se v regionálním marketingu.
  • Absolventi se velmi dobře orientují v mezinárodním obchodním prostředí, vyznají se ve specifikách obchodování v rámci Evropské unie a mimo ni a jsou schopni realizovat strategie vstupu firmy na zahraniční trhy.
Co se naučíš?

Co se naučíš?

  • Naučíš se rozhodovat na základě kvantitativních údajů
  • Seznámíš se s postupy inovativního marketingu
  • Marketingový výzkum a analýza dat Ti nebudou už cizí
  • V domácím i zahraničním podnikatelském prostředí budeš jako ryba ve vodě
  • S námi zvládneš online marketing, sociální sítě i PPC reklamu
  • Insituce, vyhlášky a nařízení Evropské unie Tě už nezaskočí
  • Dokážeš vyčíslit hodnotu zákazníka a postupně ji zvyšovat
Stáhni si studijní plán

Přijímací řízení a přihláška

Letošní rok se konají přijímací zkoušky. Přihlašení v prvním kole probíhá do 30. dubna 2025. Více informací o přijímacím řízení a přihlášce.

Informace k přijímacímu řízení

Podat přihlášku ke studiu

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.