overlay

Systémové inženýrství a informatika

Co můžeš dělat po škole?

Co můžeš dělat po škole?

Díky kombinaci technologicky zaměřených a manžerských předmětů absolventi oboru Manažerská informatika mají na výběr z velké škály povolání, jelikož jsou schopni realizovat vše od analýzy, implementace a optimalizace informačních systémů, grafických či propagačních projektů.

  • Uživíš se jako kreativec, grafik a tvůrce vizuálů
  • Zvládneš navrhovat i realizovat reklamní kampaně
  • Dokážeš mrknutím oka vytvářet pěkné, funkční a užitečné weby s dokonalou responsivitou a informační architekturou
  • E-shopy po Tobě skočí všemi deseti. Pěkný web v kombinaci s dobrou appkou jsou totiž snem většiny podnikatelů
  • Komplexní informační systémy, či obsáhlé databáze zvládneš levou zadní.
Co se naučíš?

Co se naučíš?

  • Naučíš se propagovat mobilní aplikace
  • Řídit informace a strategicky plánovat
  • Zjistíš, co to obnáší vytvářet počítačové sítě
  • Vyzkoušíš si tvorbu videí a multimediálního materiálu
  • Čeká Tě marketingový výzkum a analýza dat
  • Rozšíříš si dovednosti v programování
  • Zvládneš počítačovou bezpečnost a zabezpečování dat
  • Čekájí Tě 8 týdnů předdiplomní praxe
Nahlédni do studijního plánu

Přijímací řízení a přihláška

Letošní rok se konají přijímací zkoušky. Přihlašení v prvním kole probíhá do 30. dubna 2025. Více informací o přijímacím řízení a přihlášce.

Informace k přijímacímu řízení

Podat přihlášku ke studiu

Sledujte nás na Facebooku

⭐ HODNOCENÍ KVALITY VÝUKY

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.