overlay

Pro všechny bakalářské přijímací obory byly stanoveny tyto podmínky:

1)  Splnění SCIO testů na 50 bodů a více z OSP a AJ zároveň, nebo

2)  Průměr z obou hodnocení společné státní maturity do 3,50 (v případě procentuálního vyjádření přepočteno dle tabulky MŠMT)

 

Studijní program: Podniková ekonomika

1. Management služeb prezenční forma studia – Pro daný obor je přijato: 179 uchazečů přijatých bez konání přijímací zkoušky

2. Management služeb – kombinovaná forma studia – Pro daný obor je přijato: 38 uchazečů přijatých bez konání přijímací zkoušky

3. Management výroby – prezenční forma studia - Pro daný obor je přijato: 71 uchazečů přijatých bez konání přijímací zkoušky

4. Management výroby  kombinovaná forma studia - Pro daný obor je přijato: 19 uchazečů přijatých bez konání přijímací zkoušky

 

Studijní program: Mezinárodní ekonomické vztahy

5. Mezinárodní obchod - Pro daný obor je přijato: 141 uchazečů přijatých bez konání přijímací zkoušky

6. Cestovní ruch - Pro daný obor je přijato: 90 uchazečů přijatých bez konání přijímací zkoušky

 

Studijní program: Informační management:

Pro daný obor je přijato: 94 uchazečů přijatých bez konání přijímací zkoušky

 

 

V Liberci 27. června 2023                                                                                                   doc. Ing. Aleš Kocourek, Ph.D. děkan

 

 

 


 

Ke stažení v PDF zde

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.