overlay

Internacionalizace

Technická univerzita v Liberci systematicky spolupracuje s univerzitami a vědeckými pracovišti v zahraničí, podporuje mezinárodní mobility studentů a mladých vědeckých pracovníků a usiluje o získávání studentů ze zahraničí a expertů s mezinárodními pracovními zkušenostmi. Internacionalizace je jedním z klíčových témat Strategického plánu rozvoje Technické univerzity v Libeci.

Studijní pobyt v zahraničí je jedinečnou příležitostí, jak rozšířit obzory, získat cenné zkušenosti a osobnostně vyrůst. Na Ekonomické fakultě TUL podporujeme studenty, aby využili možnosti studia v zahraničí, protože věříme, že právě tyto zkušenosti obohacují nejen profesní, ale i osobní život každého jednotlivce. Ať už se rozhodnete pro semestr v Evropě nebo mimo ni, čeká vás dobrodružství, které vás posune dál než jakákoli učebnice. A proč vlastně vyjet na studijní pobyt?

 


 

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.