overlay

Internacionalizace

Technická univerzita v Liberci systematicky spolupracuje s univerzitami a vědeckými pracovišti v zahraničí, podporuje mezinárodní mobility studentů a mladých vědeckých pracovníků a usiluje o získávání studentů ze zahraničí a expertů s mezinárodními pracovními zkušenostmi. Internacionalizace je jedním z klíčových témat Strategického plánu rozvoje Technické univerzity v Libeci.

Studijní pobyt v zahraničí je jedinečnou příležitostí, jak rozšířit obzory, získat cenné zkušenosti a osobnostně vyrůst. Na Ekonomické fakultě TUL podporujeme studenty, aby využili možnosti studia v zahraničí, protože věříme, že právě tyto zkušenosti obohacují nejen profesní, ale i osobní život každého jednotlivce. Ať už se rozhodnete pro semestr v Evropě nebo mimo ni, čeká vás dobrodružství, které vás posune dál než jakákoli učebnice. A proč vlastně vyjet na studijní pobyt?

 


 

Sledujte nás na Facebooku

⭐ HODNOCENÍ KVALITY VÝUKY

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.