Home Aktuality EF TUL se zapojila do EOITN

 

Posilujeme inovace v cestovním ruchu!

Ekonomická fakulta TUL se zapojila do projektu Empowering Open Innovation Tourism Network, který podporuje sdílení inovací a udržitelný rozvoj cestovního ruchu. Projekt pomůže vytvořit otevřenou síť inovací v srbském lázeňském městě Vrnjačka Banja, přičemž využije know-how zemí V4. Na projektu spolupracují

⇗ Oficiální stránka projektu EOITN je k nahlédnutí zde!

 

První meeting!

První meeting!

Ve středu 29. ledna 2025 proběhl online kick-off meeting se všemi partnery! Těšíme se na spolupráci a sdílení zkušeností.

⇗ Aktualita na oficiálním webu
Supported by Visegrad Fund

Supported by Visegrad Fund

The project is co-financed by the governments of Czechia, Hungary, Poland and Slovakia through Visegrad Grants from the International Visegrad Fund. The mission of the fund is to advance ideas for sustainable regional cooperation in Central Europe.

⇗ Website of Visegraf Fund

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.