Home Kalendář akcí 5400": Proměny žurnalistiky v éře umělé inteligence

 

 

Václav Moravec přijal pozvání na zvanou přednášku v rámci diskuzního cyklu 5400 vteřin inspirace, který pořádají fakulty TUL pro širokou veřejnost, včetně svých studentů a zaměstnanců. Ve středu 21. června 2023 bude od 16:30 přednášet v aule budovy G na téma Proměny žurnalistiky v éře umělé inteligence.

Bezmála sto let od uvedení Čapkova dramatu R.U.R., v němž se poprvé objevilo slovo robot, začíná automatizace dobývat i redakce tuzemských zpravodajských médií. Žurnalistika tak vstupuje do nové, páté fáze svého vývoje, což významně proměňuje i její etiku.

PhDr. Václav Moravec, Ph.D. et Ph.D. působí jako vysokoškolský pedagog na katedrách žurnalistiky FSV UK (kde též vede Středisko žurnalistiky umělé inteligence) a produkce na FAMU. Veřejnosti je znám jako moderátor a dramaturg České televize.

 

Facebooková událost

 

Sledujte nás na Facebooku

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Informace o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.