Přihlásit
mojeŠKOLA 03 04 05 06

Nabídka virtuální mobility pro studenty 1. roč. nav. - předmět Market Research - nabídka na LS 2021/2022

EF TUL nabízí ve spolupráci s Hochschule Zittau/Görlitz možnost absolvovat formou virtuální mobility předmět "Market Research" v anglickém jazyce u Prof. Dr. phil. Sebastiana Zipse.

  • maximální počet přihlášených studentů z EF je 10;
  • přihlašování probíhá prostřednictvím emailu, zájemci pište na: lenka.stryckova@tul.cz do 15. ledna 2022 (first come, first served do naplnění kapacity);
  • předmět je za 5 ECTS kreditů;
  • na EF bude uznán jako volitelný předmět;
  • nenahrazuje předmět Marketingový výzkum a analýza dat vyučovaný na EF;
  • výuka probíhá 2x týdně od 15. března do 30. června 2022 online, každé úterý a čtvrtek od 18 do 19:30 hod;
  • zkouška proběhne online formou prezentace (30 minut).

Další informace na webu EASY.


4. 1. 2022
Hlavní partneři
  • Liberec
  • ŠKODA AUTO
  • CSOB
  • Krajský úřad Liberec
  • Preciosa, a. s.
  • Praktik Group
  • Komerční banka, a. s.
  • Magna
  • kooperativa
  • Broker Consulting
  • JABLOTRON
  • PWC
Partneři
  • Miton
  • FESTOOL
  • ČSJ
  • Lasvit s. r. o.
  • ČSÚ
  • VUTS
  • DB Schenker
  • BPR
  • PIVOVAR ROHOZEC
  • CRYTUR
  • SUNDISK
  • LIPO.INK
  • knorr